Waarom online werkplekken jouw organisatie laten groeien
Wat is de reden dat steeds meer ondernemers gebruik maken van online werkplekken? En hoe kan het dat online werkplekken goed zijn voor de groei van je organisatie? Hoe werkt de overstap naar een online werkplek? Na het lezen van dit artikel weet je waarom steeds meer ondernemers gebruik maken van online werkplekken, hoe een online werkplek gaat zorgen voor meer groei bij jouw organisatie en op welke manieren jij makkelijker kan overstappen naar online werkplekken.
1. Herken je dat moment?
Herken je dat moment, dat je in je mailbox op zoek bent naar de nieuwste versie van een document? Dat je het document niet meteen kan vinden.. Die momenten waarop je weet dat je de tijd veel beter en liever aan je core business had willen besteden? Ondernemers vertellen het ons steeds vaker..
En dat terwijl de wereld om ons heen steeds sneller wordt. Met onze smartphone met WhatsApp op zak verwachten we binnen een paar minuten een reactie. Bij opdrachtgevers is dit niet anders. Doordat ondernemers vaak onderweg zijn hebben zij niet altijd alle bestanden bij de hand. En daar, willen ondernemers voorgoed van af!
2. Zo houd jij je opdrachtgevers tevreden
Met een online werkplek biedt jij opdrachtgevers de snelheid die zij in 2018 verwachten. Op elk device (computer, laptop, tablet of telefoon) heb jij je bestanden, e-mail en agenda bij de hand. Je kunt deze bestanden delen met je collega’s, waardoor iedereen altijd in de nieuwste versie van het bestand werkt. En nog belangrijker.. jij houdt je opdrachtgevers tevreden en kunt je tijd besteden aan de verdere groei van je onderneming.
3. Voordelen van een online werkplekken:
Wat zijn dan andere voordelen voor een online werkplek? Neem eens in gedachten hoe het zou zijn om gebruik te maken van onderstaande voordelen:
– Snel op en afschalen van werkplekken (slechts een paar klikken);
– Betaal een vast bedrag per maand;
– Waar en wanneer je wilt bij je bestanden, agenda en e-mail;
– Altijd de laatste versie van al je software op je computer;
– Standaard periodieke back-ups waardoor je nooit meer je bestanden kwijt raakt;
– 24/7 ondersteuning door een expert.
4. Hoe regel je een online werkplek?
Dan blijft de vraag nog over hoe de overstap naar een online werkplek in zijn werk gaat. Is dat dan veel gedoe? En ben je daar veel tijd mee kwijt? Wat ondernemers vaak verbaasd is dat ze zelf amper iets hoeven te doen. Een afspraak inplannen, een dag bepalen buiten werktijden om de online werkplek over te zetten en vervolgens is het een kwestie van genieten van alle voordelen van een online werkplek.
Vraag een gratis demo op locatie aan of download de brochure op de website. Ga voor een online werkplek en blijf doorgroeien met jouw organisatie.
Al meer dan 10 jaar helpt Weservit bedrijven bij het opzetten, verbeteren en onderhouden van ICT-omgevingen. Wil jij een vrijblijvend advies ontvangen over jouw ICT-omgeving? Vraag dan de Quickscan aan op www.weservit.nl/quickscan of neem contact op via de contactpagina. We helpen je graag op weg naar een betrouwbare ICT-omgeving.