3 ICT tips voor het MKB in de regio Nuland
Hoe word je als ondernemer blij van je ICT? Welke oplossingen maken je leven als ondernemer een stuk makkelijker? En welke zaken moet ik nu na 25 mei 2018 op orde hebben? Na het lezen van deze drie tips weet je beter van welke ICT oplossingen je blij wordt, hoe veel kosten je kunt besparen op je telefonie en lees je op welke manier andere partijen profiteren van deze ICT oplossingen.
1. Zorg dat je databeveiliging AVG-proof is
De afgelopen periode is de Algemene Verordening Gegevensbescherming veel in de media verschenen. Wanneer je in bezit bent van een eigen server ben je verantwoordelijk voor de beveiliging van deze data. Beveiliging zodat hackers niet bij de data op de server kunnen komen en beveiliging om te voorkomen dat de server gestolen wordt. Twijfel je of dit op orde is? Dan raden we je aan contact op te nemen met een specialist.
2. Probeer werken in de cloud met Office 365 tijdelijk gratis uit
Tijdelijk gratis? Wat mensen niet weten is dat het tijdelijk mogelijk is om Office 365 een maand lang vrijblijvend uit te proberen. We installeren Office 365 op je pc zodat je er een maand lang gratis mee kunt werken. Daarna bepaal je zelf of het werken met Office 365 je bevalt of dat je liever op de oude manier blijft werken.
Lees hier de ervaringen van Telepage met Office 365.
3. Bespaar tot 40% in telefoniekosten met VoIP
Een van de meest populaire ICT oplossingen van MKB’ers is VoIP. Met VoIP telefoneer je via het internet. Hierbij gebruik je een deel van een virtuele telefooncentrale. VoIP biedt meer mogelijkheden dan traditionele telefonie zoals keuze menu’s, automatische melding buiten openingstijden, intern doorverbinden en voicemail. Daarbij bespaar je meestal rond de 40% in telefoniekosten. Logisch dat VoIP bij MKB’ers een populaire ICT oplossing is.
Lees hier hoe Bakkerij Lamers de telefoniekosten met 40% heeft verlaagd.
Bel met Weservit voor een advies op maat. Al meer dan 10 jaar helpt Weservit bedrijven bij het opzetten, verbeteren en onderhouden van ICT-omgevingen. Zij profiteren van de 30 minuten regel van Weservit. Dit wil zeggen dat je als klant van Weservit altijd binnen 30 minuten ondersteuning krijgt. Lees hier meer over de 30 minuten regel. Wil jij een vrijblijvend advies ontvangen over jouw ICT-omgeving? Vraag dan de Quickscan aan op www.weservit.nl/quickscan of neem contact op via de contactpagina. We helpen je graag op weg naar een betrouwbare ICT-omgeving.